Všeobecné obchodní podmínky TÝDEN KULTURY NA VALAŠSKU
1. Úvodní ustanovení
- Obchodní podmínky vydal organizátor Týdne kultury na Valašsku (dále jen „Týdne kultury“), společnost HP TRONIC, s.r.o. se sídlem náměstí Práce 2523, Zlín, PSČ 760 01, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, spisová značka C 38954, IČ: 60323418 (dále jen „Organizátor“) v souladu s ustanovením § 1751 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění.
- Obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti Organizátora a Uživatele, která vznikají při koupi Vstupenek Uživatelem od Organizátora prostřednictvím Webu. Zakoupení Vstupenky je realizováno na základě přímého smluvního vztahu mezi Uživatelem a Organizátorem.
- Smlouva a veškeré závazkové vztahy vzniklé na základě Obchodních podmínek se řídí právním řádem České republiky.
- Organizátor je oprávněn měnit či doplňovat tyto Obchodní podmínky.
2. Vymezení některých pojmů
- Akce – kulturní, společenská či jiná událost v přesném termínu, na kterou lze koupit Vstupenky prostřednictvím Webu
- Uživatel – fyzická osoba, která uzavřela s Organizátorem smlouvu o využívání služeb Webu tím, že u něj zakoupila Vstupenku na danou Akci
- Vstupenka – doklad opravňující držitele ke vstupu na Akci Organizátora
- Web – portál dostupný na adrese vstupenky.tydenkultury.cz, na kterém mohou Uživatelé zakoupit Vstupenky na Akce Organizátorů
3. Nákup Vstupenek
- Uživatel je oprávněn nakupovat přes Web Vstupenky volitelně bez zřízení uživatelského účtu
- Vstupenky lze rezervovat a zakoupit následujícími způsoby:
- Online na Webu při využití platby klasickým bankovním převodem nebo platbu kartou online.
- Uživatel na Webu vybere volnou Vstupenku na požadovanou Akci v dané ceně, případně zvolí počet vstupenek na požadovanou Akci či více Akcí., vyplní své kontaktní údaje: jméno, příjmení, adresu, telefonní číslo a e-mail a souhlas s obchodními podmínkami. Proces rezervace je dokončen stisknutí tlačítka „Potvrzení rezervace a platba“, Uživateli jsou zobrazeny údaje k provedení platby, které jsou současně zaslány také na e-mail uvedený při registraci Vstupenek Uživatelem.
- Organizátor garantuje Uživateli cenu Vstupenky platnou v okamžiku odeslání objednávky.
- Uživatel je povinen před odesláním požadavku překontrolovat správnost vytvořené objednávky. Za správnost vyplnění údajů v objednávce nese plnou zodpovědnost Uživatel.
- Platnost rezervace Vstupenek je 6 kalendářních dní, v případě, že není platba v tomto termínu přijata na účet Organizátora, rezervace pozbývá platnosti.
- Zakoupená Vstupenka je Uživateli odeslána ihned po přijetí platby s validními údaji a její identifikaci na e-mail uvedený při registraci Vstupenek Uživatelem. Součástí e-mailu je také daňový doklad.
- V rámci jedné rezervace lze objednat maximálně 10 („deset“) Vstupenek na jedno představení.
- Vstupenku lze zakoupit osobně při využití platby v hotovosti či kartou. Místem osobního prodeje se rozumí místo prodeje Vstupenek vybavené k prodeji Vstupenek. Tímto místem se rozumí recepce hotelů komplexu Resortu Valachy, jejímž je Provozovatel majitelem, či místo konání Akce v den konání Akce.
- Organizátor garantuje Uživateli cenu Vstupenky platnou v okamžiku nákupu
- Uživatel je povinen při nákupu poskytnout své osobní údaje uvedené v bodě 3.4
- Zakoupená Vstupenka je Uživateli předána ihned po platbě v hotovosti či využití terminálu pro platbu kartou. Uživateli je vystaven daňový doklad.
- V případě problémů v průběhu nákupu se může Uživatel obrátit na Organizátora prostřednictvím e-mailové adresy: tydenkultury@valachy.cz či osobně na obsluhu recepce hotelu Resortu Valachy.
- Všechny ceny za Vstupenky uvedené na Webu či v místě prodeje jsou ceny konečné pro Uživatele.
- Uživatel bere na vědomí, že Organizátor je oprávněn kdykoli změnit ceny Vstupenek na Webu či v místě prodeje, změnit, zrušit či přesunout Akci, a to bez uvedení důvodu.
- Předložením Vstupenky při vstupu na Akci vyjadřuje držitel Vstupenky souhlas s provozními podmínkami Akce.
4. Další práva a povinnosti Uživatele
- Uživatel je povinen chovat se a nakládat se Vstupenkami tak, aby nedošlo k jejich zneužití. Za zneužití Vstupenek porušením těchto pravidel odpovídá Uživatel.
- Uživatel je povinen při využívání Webu dodržovat ustanovení daná těmito Obchodními podmínkami a obecně závaznými právní předpisy České republiky a jednat v souladu s dobrými mravy a všeobecně uznávanými morálními a etickými normami.
5. Odstoupení od smlouvy
- Uživatel bere na vědomí, že na smlouvu o koupi Vstupenky se dle ustanovení § 1837 písm. j) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (odstoupení od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodů), nevztahuje právo na odstoupení od smlouvy uzavřené za použití prostředků komunikace na dálku a v případě plnění Organizátorem poskytovaném v určeném termínu.
6. Práva a povinnosti Organizátora
- Organizátor je oprávněn kdykoli změnit ceny Vstupenek na Webu či v místě prodeje, změnit, zrušit či přesunout Akci, a to bez uvedení důvodu.
- Organizátor odpovídá za obsah, správnost, úplnost a aktuálnost informací uvedených na Webu či v místě prodeje.
- V případě, že Organizátor zruší Akci nebo Vstupenku, je povinen zaslat Uživatelům, kteří si na Akci koupili Vstupenky, e-mail informující o zrušení Akce nebo Vstupenky, a to na e-mail uvedený při registraci Vstupenek Uživatelem.
7. Ochrana osobních údajů
8. Doručování
- Veškerá korespondence realizovaná na základě těchto Obchodních podmínek musí být druhé straně doručena elektronickou poštou.
- Za zprávu doručenou Uživateli se považuje e-mail doručený na adresu Uživatele, který uvedl při registraci Vstupenek Uživatelem.
- Za zprávu doručenou Organizátorovi se považuje e-mail doručený na kontaktní e-mailovou adresu uvedenou na Webu, která je součástí i těchto Obchodních podmínek.
9. Reklamace plateb
10. Zrušení představení
- V případě zrušení představení je vráceno uživateli 100 % zaplaceného vstupného na zrušené představení. O této skutečnosti bude uživatel informován mailem.
11. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
- Ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1) písmeno j) občanského zákoníku a § 14 odst. 1 a § 20d a násl. zákona č. 634/1992, na ochranu spotřebitele sděluje prodávající, že s návrhem na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se spotřebitel může obrátit na orgán mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, a to na internetových stránkách www.coi.cz. Česká obchodní inspekce vyřizuje návrhy na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů způsobem a za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy. Pro vyloučení pochybností žádné ustanovení těchto podmínek nevylučuje možnost spotřebitele obrátit se svým nárokem na civilní soud.
- K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
12. Závěrečná ustanovení
- Tyto Obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 3. 5. 2023
- Pokud by se stalo některé ustanovení těchto Obchodních podmínek neplatným, zůstává platnost ostatních ustanovení nedotčena.
Ve Zlíně dne 3. 5. 2023